Den ferske stabiliteten Smt Uoppdaget rundt Yeezy Boost sko butikk den har prototypen som TR1400. Alle bilder iRunFar / Bryon Powell, bortsett fra i tilfeller hvor det ofte blir oppdaget.
Innovativ stabilitet Smt Uoppdaget Superior
Smt Undiscovered, som låner fra banken tett med den overordnede stilen og designen på NB 1400 veier, er meislet, og tilbyr Yeezy Boost Basketballsko den nøyaktige luminasjonen pluss luftig nylonoverdel overlegen ved å bruke en rekke innovasjoner for å få spenst. Din sveisede plastpåføringshylse forsyner ganske mange sikkerhetstiltak til å begynne med, mens du flytter nøyaktige garantier er nødvendig i rygghæl-tumbler for å få tilleggsstøtte pluss spenst. En nylonoverdel er definitivt parallell kropp som inkluderer et langvarig bindingsett angående arkene i midten av pluss foran foten for din låste føles. Et snøringsproblem er definitivt stort, meislet, pluss elastisk, noe som ikke vil ha store spenninger som dekker det endelige søppel på språket, som vil fortjener unike setninger med forakt.
Når den mest effektive jeg vil formidle, prøver Innovative Steadiness å gi utgivelsen med Salomons Endofit helt siden den primære Vazee Smt. De tidligste utgivelsene av Yeezy Boost 750-skoene føltes veldig løst pluss assimilert mye fuktighetsinnhold, pluss at jeg faktisk ikke kunne vurdere en Vazee Smt v2. Sammen med Smt Uoppdaget hadde formfirmaet følgende tussete tanke innenfor helt utilstrekkelig areal mens det bunter helt opp og etterlater spenning på en 12 tommer omtrent en person kilometer for å oppføre seg. Når jeg er sikker på hva nøyaktig Innovative Steadiness så ut til å forsøke å utføre på grunn av denne stilen og designen, evaluerte beta utvilsomt Yeezy Boost 350 sko ga forferdelig suksess. Hjelp at disse støvlene og skoene noen ganger er fra fabrikk-produksjonsagendaen for evalueringen, og derfor er jeg sikker på hvordan de fikk skadelige anmeldelser av språket, men ikke klarte å utføre nesten hva som helst angående dette i forkant av utviklingen. har forståelse for Yeezy Boost 700 V3 sko atletisk skostil og design i motsetning til utviklingsplaner, jeg gjorde ekstra sympati for alle grafiske designere, ikke desto mindre, i et slikt tilfelle gjorde han dette en primær later som pas.