Toisin sanoen kyseinen Ultraboost PB voi olla irrotettu malli Ultraboost 20: n kanssa, rajoittamatta osaa tyynystä. Arvioinnin suhteen kyseinen Ultraboost 20 painaa noin 12,9 unssia. (366 g), vaikka Nike M2K TEKNO kengät Ultraboost PB tuleekin 11,3 unssilla. (321 g), jotta saadaan US ALL M10. 5. Ei välttämättä syty vähäisessäkään määrin, mutta selvästi kyseinen PB pysyy edelleen tuoreen vuoden vastauksissa tietyn hiilihydraattitarjonnan viipaloimisesta. 8 viikkoa kunto-juoksumaton koneen ympärillä ja myös jälkeläisiä joka päivä aamiaisajan suhteen, jos hän on laihtunut. suoraan alaspäin suurella unssilla 5. Huomaavainen.
AUSTIN TX: Joten tämä voi olla alkuperäinen Ultraboost, jolla on työtä sisällä. Aloitettuaan erityisen uskomattoman suuren kokonaan mustan paketin, Nike P-6000 -kengät Kumppanini ja minä jatkoimme minua henkilökohtaisesti mielenkiintoisen mielestänne Primeknit 360 -sovelluksesi korkeammasta. Vaihtoehtoisesti juoksin Ultraboost PB: n (lyhenne sanoista Private Best) yli, otin sen osoitteet Ultraboost 20 -laitteestasi, mutta poiketen kourallisessa huomionarvoisessa tekniikassa, joka sisältää tuoreen Celermesh-korkeamman.
Juuri ennen tiettyjen teknisten tietojen purkamista pakkaukseni, minun on myönnettävä, että olemme pelottavasti sekoittaneet tiettyjä valkovärisiä ja myös afroamerikkalaisia värimuotoja kumppanini ja minä hankkimme tutkia (joka näennäisesti ei ole juuri nyt saatavilla kaikkialla). Ga jatkaa olla hukka yhdessä viikkojen myötä kuluneiden huonojen sääpäivien kanssa, siksi ymmärsin, että kaikki kävelytien ja myös kadun varrella suoritetut työt ovat täynnä värittömiä lätäköitä, jotka pitävät pystyssä kyllästymään (huokauksen) yläosaan. Tällaiset voisivat olla Nike Shox TL CDG -kengät, jotka asuvat Bellen eteläosassa. Siitä huolimatta minulle on jo Nike Air Foamposite One Kengät kauppa annettu neuvoja, joissa epäpuhtaat lenkkeilykengät ovat varmasti erinomainen signaali, mikä tarkoittaa, että muutama maaperän lyöminen paljastaa, että kenkä valmistautuu leikkaamaan.
Saatuaan vierailun tiettyyn tilaan eliminoida, erityinen neulottu korkeampi, lisätuki ja myös aikaisemmin Ultraboost 20: lla sijaitsevat sivuseinähäkit ovat tyypillisesti kaukana. Erityinen Ultraboost PB on pienentävä ja myös hoikka, samoin kuin korkeampi malli on virheetön. Jokainen syvyys suunnitellaan ja tehdään yhdessä tarkkojen kanssa.