Den bestemte mellemsål og også ydersål er normalt det sted, hvor skoene eller støvlerne adskilles. Den særlige rejse kan være den samme, ikke desto mindre vil Adios 5 være en mindre mængde hård med alt arrangementet vedrørende ENHANCE og også Lightstrike (EVA). Lightstrike er bare ikke helt splinterny, da adidas fortsætter med at anvende det inden i deres baseballsko Asics Gel-Quantum 360 5 sko eller støvler det seneste år, men alligevel er det ikke vant til den bestemte arbejdsdel. Den særlige RADIO KONTROL et par mellemsål består af simpelthen Lightstrike-hukommelseskum, simpelthen ingen FORSTÆRDNING.
Den særlige Adios 5 får kvaliteten Ls-plastik omkring ydersålen, endda Asics Gel-Quantum Festa-sko, selvom RADIO-KONTROLERET et par giver adidas 'enkel plastik (selvom Ls Stretchweb-plastik vil blive beskrevet om adidas' internetside som en mulig RADIO KONTROLLERER Asics Gel-Kinsei OG Herre Sort / Orange / Grøn Løbesko et par funktioner). Ligeledes har sko eller støvler fået adidas 'Torsion Method, der normalt afbalancerer den bestemte mellemsål og også fungerer som en mulig udvendig menu.
Den særlige Adios 5 vejer ca. 8. 238 g for at få en størrelse US ALL M10. 5, ikke nødvendigvis specifikt flyvevægt for at få en hastighed, men alligevel kan føles hurtigt og også mildt omkring fodbolden. 5 oz / 213 gram.
Den særlige Adios 5 er udstyret med et fald på 9. 5 mm såvel som RADIO-KONTROLLERET et par funktioner med et 10 mm fald, men alligevel beder Min partner og jeg Asics Mexico 66 AP sko med en til at give besked om den specielle variation. Den særlige usædvanlige faktor vil være, med al FORBEDRING inde i den høje hæl med Adios 5, det fornemmede forøget fald, hvis du spørger mig.
JONES: RADIO KONTROLLERER et par såvel som Adios 5 overdel inhalerer og udånder meget godt. Der er et par beskedne sondringer inden for rutinen, såvel som snøringen giver meget flere trin inde i Adios 5. Dragter lige så godt med skoene eller støvlerne vil blive ringet ind, så som bunden lige ned synes at være ægte hastighed. De bestemte sko eller støvler ser ud til at være joggesko skal, ligesom smadrende klinger eller måske fantastiske hvidfarvede hajer. Stuff Napoleon Dynamite kunne faktisk være direkte ind i.